Nu är drömmen verklighet!

Tjejmys är ett MÅSTE!

Publicerad 2014-03-28 00:39:42 i Allmänt,

Ja dagarna går precis som alla andra dagar! Igår eftermiddag hade jag och gumman vårat obligatoriska tjejmys! Finns inget hon tjatar så mycket om när pappa anlänt som det.
"Vårat" fik var dock stängt så vi köpte lite gott och gick och tuggade på. Jag fick mig även handlat ett halsband, armband, mascara och ett lack till naglarna. Jag har letat efter något att matta ner nagellacket med då jag tycker det ger skön "look" att mixa matt & blankt...;-) 
Elina fann sig ett rör med plastdinosaurier i som det har lekts stenhårt med och bråkats om här hemma!
 
Strass...
 
...& mera strass! ;-)
 
Mascara från ett okänt märke och matt-lack från essie.
 

Det är riktigt kul att köpa smycken och dylikt här. Mycket kostar inte ens i närheten av vad det kostar hemma i Sverige!
Nej nu måste jag köra mina squats!!
Denna kväll har gått i ett så har inte hunnit träna. Men mina squats kommer jag inte undan!! ;-)
 
Just ja! Har beställt tid för klippning & färgning av mitt slitna hår, så imorgon kväll kan det hända att ett resultat av det dyker upp här på bloggen. Ingen garanti att hon kan engelska tjejen så det ska bli intressant att se slutresultat...:)
 
Kram & Natti på er!
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-28 00:55:44

Kul med dinosar! :-) Är nog härligt att kunna spendera lite tid med barnen ett och ett också ibland. Se de blir sedda ordentligt. Inte alltid lätt med två samtidigt då en kanske pockar på mer uppmärksamhet. Vad har hänt med designen förresten? Ser inte vad jag skriver så här blir väl stavfel :-)

Svar: Absolut behövs de! Elina blir överlycklig över att vara ensam med mig ibland. Tröttnar fort på lillebror samtidigt som dom har jättekul ihop emellanåt. Ingen aning, ser du inte vad du skriver...skumt...:-/
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-29 00:34:30

Svar: Nu syns det. Men förra gången jag var inne så var hela den här rutan blå och inte något jag skrev syntes. Något tillfälligt antar jag :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela