Nu är drömmen verklighet!

Sverige i påsk!

Publicerad 2014-03-16 23:50:37 i Allmänt,

Ja då var det bestämt & bokat! Den 2 april åker vi mot Sverige! Ska bli himla kul att träffa alla!! Är snart 7 månader sen vi var på svensk mark. Känns konstigt att vi varit här så länge. Men både kul & skönt är det! Härligt att få tina upp våra kalla svenska kroppar lite! ;-)
 
Härom dagen passade jag på att åka med Naimi till Malaga. Min kontakt då jag ville köpa Aloe Vera Gel. En dryck som nu (för mig) är ovärderlig!
Jag har sedan jag börjat med den nu klarat mig riktigt bra från förkylningar och magen funkar bättre!
Förra veckan åkte jag på lite ond hals och blev aningen snorig på grund utav att jag gick ute på kvällen i kall blåst! Men jag blev aldrig hängig eller sådär däckad som jag blivit förut när förkylningen slagit till och det har aldrig gått över så fort. Detta tackar jag drycken för!!
Hur som helst så var tanken att få följa med och se var "Forever"-kontoret/butiken låg så jag vet var jag kan få tag på det jag behöver! 
Eftersom jag själv är så fruktansvärt nöjd med det jag hittills provat så är ju nu tanken att kunna dela med mig av detta och förhoppningsvis är det fler som hänger på! Trist att missa en så fantastisk produkt tycker jag...;-)
 
Detta fick ju då följa med mig hem från shoppen!
 
Drycken, tvål, deo (utan aluminium), tandkräm (utan fluor).
 
Såå...är man intresserad eller har frågor så är det bara att höra av sig! Det jag inte redan vet tar jag reda på! ;-)
 
Nej nu ska här sovas! 
 
Kram & God Natt!
 

Kommentarer

Postat av: naimi

Publicerad 2014-03-17 09:34:07

Såå bra produkter!! Härligt att kunna dela med sig av den erfarenheten, själv kommer vi ALDRIG att sluta dricka Aloevera!

Svar: Absolut!! Samma här. Kommer icke sluta dricka Aloevera här heller! Elina tyckte jag skulle köpa den andra som troligtvis e godare för henne så de fåre väl bli snart...;-)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela