Nu är drömmen verklighet!

Nyfrissad och illamående...

Publicerad 2014-03-28 23:37:45 i Allmänt,

Idag var tid bokad på salong Saphaya här i Los Boliches för klippning & färgning. Tog drygt 3 timmar och jag blev så himla nöjd! Under tiden jag satt med färg i så fick jag även underarms/handmassage. Så himla skönt!
Rekommenderar varmt det stället. Tjejen som tog sig an mig hette Carmen. Kanonduktig! Dit kommer jag definitivt återvända. 
Har dock ingen bild att bjuda på just ikväll då jag inte hunnit fota med kamera, men det dyker kanske upp imorgon...;-)
 
Redan fredag och jag har inte ens funderat på att ta fram resväskan än. Har förstås inte så himla mycket härifrån som kan brukas i Sverige klädmässigt så det blir till att rota runt bland allt när vi anländer skulle jag tro...:-)
Hur som helst så har jag idag tagit mitt sista pass på Sol Beach Fitness. Det blev spinning. Gillade inte helt det stället. Så litet och trångt och hade få pass i grupp som var särskilt roliga. Blir till att testa annat när vi återvänder från Sverige!
Har kört mina 100 dagliga squats här hemma och en hel massa annat. Har nu fått öka på med vikt när jag kör squatsen. Igår körde jag faktiskt 200 så då var jag riktigt nöjd!! Kroppen vänjer sig så fort och om man ska få mer resultat så är det bäst att variera sig och öka på lite! ;-)
Blir till att ställa klockan och ut på pw eller joggingtur till morgonen så länge inte man blir kass...:-/
Kände mig illamående när jag tränade nyss så fick hiva i mig lite extra Aloe Vera Gel och nu känns det faktiskt bättre! 
Håller tummar & tår!!
Nu ska jag strax göra som resten av familjen...sooova!
 
Natti & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela