Nu är drömmen verklighet!

Många plus imorgon!

Publicerad 2014-03-24 22:29:37 i Allmänt,

Nu närmar de sig med stormsteg! Nästa vecka åker vi mot Sverige. Läängtar!!
Vi har ju ruggigt fint väder här, så visst känns det lite vemodigt men förhoppningsvis är det väl lite vår när vi anländer till Sverige. Vore mysigt! Men det viktigaste är trots allt alla nära & kära! Ååhh va vi längtar!!
 
Har haft en fullspäckad helg med återigen ett besök i djurparken. Nu hade äntligen varanerna kommit på plats. Inte så rockiga att se på men kul med nytt! :-)
Lördagen spenderades på stranden, iallafall en mindre tur.
Sen fick vi nattabesök och det är som vanligt lika trevligt och barnen får leka sent!
Helgen har gått fort och vi har verkligen haft helmysigt tillsammans med Linda & Alvin.
 
Imorgon visar det kanonväder vad jag förstått (+24 i skuggan)så nu ska här förberedas matsäck för hela gänget! Blir beachen!
Bäst jag drar igång så jag får dimpa i säng sen!
 
Snart är det onsdag också och då kommer karln i huset hem! Här längtas det! ;-)
Har lite inplanerat för kommande vecka så det blir kul!
 
Sov nu sött alla!
Kram

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-24 23:11:24

Har varit fin vår här i några dagar nu så det blir nog bra när ni kommer också :-)

Svar: Härligt de! ;-)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela