Nu är drömmen verklighet!

Full av energi!!

Publicerad 2014-03-19 00:38:49 i Allmänt,

Ja då var vi framme vid den mest trista dag! Tisdag dagen innan karln åker tillbaka till Norge...:-(
Men men, det har varit en avslappnad och härlig vecka med kanonfint väder och bad i pool! ;-)
Man tänker trots allt på att man nästa gång han åker tillbaka ska följa med!!! Ska bli så fantastiskt kul!
Elina längtar efter att få träffa alla, absolut! Men högst upp på listan står Jimpan, Emily & påskharen! Goa unge!! ;-)
 
Som karln i huset ofta nämner så är jag ju full av energi, så vi har faktiskt gjort en del och varit ute i stort sett lika mycket nu som när han är iväg på jobb...såå...misstänker att det blir semester att jobba! ;-)
Måste ut och aktivera de små. Fullt ös hela dagen tills de stupar i säng på kvällen! Edvin hinner oftast höra färdigt sagorna...;-) men inte alltid!
Men det finns också kvällar där det ska krånglas lite extra. Bråkas med tandborste, på och av med pyjamas, hoppa i sängen så fjädrar nästintill ger vika och svetten dryper och det slutar nästan alltid med gråt.
Men i det stora hela så har vi det helt fantastiskt och njuter av varje dag tillsammans!! 
 
Idag ska jag säga er att jag provat nåt nytt! Mer om detta när jag uppnått resultat, om jag nu gör det! ;-)
Jag gillar att testa nya saker inom kropp & hälsa så detta gick mig inte förbi! ;-D
 
På tal om hälsa så måste jag säga att dessa tuggummi "Slim Gum" som jag skrev om tidigare funkade fint på mig! De har fått mig att tappa det mesta av mitt sötsug. Kände väl nu att jag efter en låda ville prova utan och jag står på mig bra måste jag säga. I lördags satsade jag på att få äta godis och för en gångs skull åt jag med måtta!! Ja jag är väldigt glad över att jag fann dessa tuggummi och rekommenderar dom verkligen. Blir man inte av med sötsug så har man iallafall köpt sig ett tuggummi där smaken håller sjuukt länge!! 
De finns att köpa HÄR!! =)
 
 
Från det ena till det andra så slänger jag in en bild från vår fina dag idag! Glassmys i lekparken! =)
 
 
Och hoppas ni alla får sova sött inatt!
 
Kram & Go Natt!!
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-19 16:55:59

Så lika de är :-) Hur länge stannar ni i Sverige på besök?

Svar: Vi vet inte än! Bortemot 1 månad tror vi...;-) beror på...
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-19 22:31:27

Svar: Då kanske vi hinner ses en sväng :-) Vet att familj kommer först, men får ni lite tid över så kan vi ju höras :-)

Svar: Klart vi ska ses!!! Vill träffa alla som vill träffa oss!! ;-)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela