Nu är drömmen verklighet!

30 gjorda, 70 kvar!

Publicerad 2014-03-06 00:41:39 i Allmänt,

Ja nu glider jag ut en sväng för att uppdatera lite mina vänner! 
Det är ju trots allt så att man ibland har så fruktansvärt viktiga saker att göra så man hinner inte ut på bloggen. Men nu så!
Har varit hektiskt eftersom båda barnen fyllt år och gubben har varit här och hej & hå!
Idag åkte han dock tillbaka till kalla Norge.
Vi har grattat Elina och Edvins kompis som idag fyllde 4 år även han. Kvällen spenderades med andra ord på Pipo Park. De lekte konstant mellan cirka 17-21. 
Det var en otroligt lyckad kväll med lite mat, dryck och himla massa lek!
Nu sover de sött där inne medan jag surfar runt på nätet och kollar in träningskläder. Finns ju så mycket läckert så jag tror jag går av!!
Dagens 100 squats är givetvis avklarade! Inte missat en enda dag och idag är det 30e dagen! Bara 70 dagar kvar!
Känner skillnad måste jag säga och sambon ser också att det hänt nåt, så jag kör på! ;-)
Blir ju ännu mer peppad när man får höra att det syns! ;-)
Bilder från födelsedagar kommer förhoppningsvis imorgon. Klockan hann att bli natten och datorn är inte snabbast vad gäller uppladdning av bilder. Om det beror på okunnige mig eller datorn vette tusan! ;-)
Med detta säger jag God Natt!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela