Nu är drömmen verklighet!

Strandladdning pågår!

Publicerad 2014-01-25 08:49:35 i Familj,

Idag beslutade jag mig för att försöka få upp Edvin något tidigare så han kanske kan lägga sig något tidigare ikväll. Inte funka det. Såå rasen och gnällde bara ut...soooova, sooova!! 
Så är det! Nya tag nästa morgon. Nu är i allafall jag uppe och laddar inför en heldag på stranden. Ska förbereda lunch som vi kan ta med oss. Får även ta en tur inom Ewald´s för inhandlande av det "väldiga" lördagsgodiset också! 
 
Ser ut att bli en toppendag så då drar vi ner till stranden efter frukost för massa lek & mys! 
Efter lunchintaget får man försöka få Edvin att sova. Detta med att sova på dagen går upp & ner nu. Han klarar sig utan vissa dagar men de flesta nu har han kollapsat på eftermiddan, vilket inte är bra om man vill få han i säng tidigt. Han är så nyfiken och vill vara med och se allt och leka överallt där vi går så han orkar liksom inte koppla av.
Igår gick det ganska bra och idag hoppas vi på ännu bättre! ;-)
Nej nu får jag gå och packa så att allt hinns med! 
 
Ha en fin dag alla för det ska vi!
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-25 16:19:45

Om man ska ändra sovrutiner så har jag fått tips om att ändra en kvart per dag. Då blir det ingen stor förändring på en gång, men på fyra dagar har man lyckats ändra en timme iaf :-)

Svar: Aha, tack för tipset! Får försöka prövas! ;-)
Kimmi

Postat av: Stephan

Publicerad 2014-01-25 21:15:16

Hur har det gått med Elina o kvällsnappen
Jim är på en ö vid Honduras som heter Roatan han hart varmt nu han.,...

Svar: Hon e helt utan sen flera veckor nu! Ja dom sa dom skulle te nån ö där! Ja skam vore väl om de inte vore varmt där! :p
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela