Nu är drömmen verklighet!

När man skriver om de så!

Publicerad 2014-01-13 22:30:29 i Allmänt,

Nu fick jag för att jag skrev om att det regnar så himla sällan! Idag regnade det en stund faktiskt. Men kan ärligt säga att det inte gjorde ett dugg!
Visst gillar jag sol och värme, men nångång är det faktiskt skönt med kasst väder så att man med gott samvete kan sitta inne och mysa, pyssla och greja lite! Det är himla orättvist att Sverige skulle behöva ta alla regndagar! Man är ju så van vid i stort sett ständigt regnande så jag är fortfarande i chock över hur extremt lite det regnat här sen vi kom.
Skulle tagit en tur till gymmet för att införskaffa kort idag men det regnade väldigt just då så det blev inget av det. Får bli imorgon. Har ju tänkt testa ett första pass på torsdag så...;)
 
Det börjar närma sig ytterligare ett besök från kalla Sverige! Imorgon natt dyker ett par vänner upp och ska vara här tills på måndag och det ska bli väldigt kul!
Var så himla längesen nu så får se om man känner igen dom...;)
Eftersom gäster som kommer får bäddas ner i bl.a lekrummet så krävs lite plocking där inne! Jag plockar, plockar & plockar. Edvin plockar, plockar & plockar...ut det som jag plockat ihop!! 
Ja vi får se om jag får nån ordning...
 
För tillfället gör jag absolut ingenting, förutom att skriva här. Myser under filten med sockorna på! Skönt att bara slappa när de små däckat...
 
Imorgon hoppas vi dock på bättre väder eftersom vi tänkte oss en tur mot stranden återigen för lite lek med coolingarna från Norge! ;)
 
Happy Måndag-kväll ska ni ha för de ska ja! Nu blir de softish i soffan! Längtar till ONSDAG!!!!! 
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-13 23:39:07

Mitt favoritland Skottland har fler regndagar än Sverige...hehe :-) Vad kul med besök! Ni har ett löpande band med besökare ni.. ;-)

Svar: Ja vi träffar fler av släkt & vänner nu när vi bor i Spanien...;) hmm... :)Stackare där! Fler än Sverige är de möjligt?! ;D
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela