Nu är drömmen verklighet!

Ljuva sommardag!

Publicerad 2014-01-26 23:40:01 i Allmänt,

Man har ju hört att de kallaste månaderna i Spanien ska vara kring januari-februari. Än så länge har vädret varit riktigt, riktigt bra! Har varit en del svala dagar, absolut har de det och regnat har det gjort. Men det varar ju ingen stund. Solen är framme för det mesta, vilket man inte riktigt är van från gråa, kalla Sverige. 
Idag har tempen legat runt +20. Riktigt skönt och jag drog faktiskt på mig 3/4 leggings idag! Var väldigt många som låg på stranden och solade och som till och med tog sig ett dopp!
Såå himla härligt att sitta där och bygga slott och tårtor och njuta av solen och värmen. Som en riktigt fin sommardag var det idag. Oslagbart! Längtar inte tillbaka till Sverige det minsta för tillfället!
 
Snart onsdag och då väntas karln komma hem och med sig har han förhoppningsvis min väninna och hennes son! Ska bli himla kul! Men som vid tidigare besök så har vi inga större förväntningar på vädret eftersom det alltid blir kasst så fort någon hälsar på. Någon enstaka dag kan vara fin...
 
Idag var ju då vår 5 årsdag! Hade fixat så att ett inlägg skulle gå in automatiskt men det krånglade. Vad annars när det är Kimmi som gör nåt?! Blir tokig!
Fick akut slänga mig in på bloggen då den inte gjorde som planerat och skriva om allt lite hastigt & lustigt. Kändes mycket mysigare dagen innan när jag satt och skrev i lugn och ro till mysig musik än nu på morgonen där barnen tjatade och gnällde och drog i mig! Blev inte helt som jag tänkt mig, men så är det ibland...
 
Har ju också tidigare skrivit om att försöka få ordning på Edvins natta-tider och det kändes som vi redan var på G härom kvällen. Pytt i panna blev det av det! Inatt skulle han plötsligt ha välling mitt i natten och dessutom imorse...Jösses, vad hände?
Jaja, herrn kommer snart och han brukar på något skumt vis lugna lille Edvin på ett sätt som jag inte är kapabel till...hoppas han får ordning på trollungen innan han beger sig igen! ;-)
 
Här kommer några bilder från idag!
 
Sötisarna spanar in en nyckelpiga...
 
...eller marihöne som Elina säger numera!! Lär sig mer norska än spanska här i Los Boliches...;D
 
Klätterapan!
 
Charmtrollet!
 
Med det tror jag nog att jag säger God Natt så jag får sova lite! Vem vet vad trollungen får för sig inatt! 
 
Ha de bäst!
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-01-27 00:54:40

Så goa de e då!!!

Svar: =)
Kimmi

Postat av: Ida

Publicerad 2014-01-27 19:36:31

Nu bloggar jag med... igen!

Postat av: Ida

Publicerad 2014-01-29 00:46:59

Ny blogg!

Svar: ;-)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela