Nu är drömmen verklighet!

En tur under vattnet

Publicerad 2014-01-17 22:22:26 i Allmänt,

Ja, som ni märkt så har här stått lite stilla. Besök och fullt upp resulterar i aningen färre blogginlägg. Ska skärpa mig med detta!
Som de flesta andra gånger när vi fått besök så har vädret gett vika. Det var fint första dagen de kom men nu regnar det en massa!
Blev en seg dag idag men en liten utflykt blev det. Vi tog oss en tur till "Sea Life" i Benalmadena. Hade fått för mig att vi skulle få gå i lång tunndel under vattnet och en massa kul. Blev aningen besviken då tunneln var cirka 5 meter nånting och själva denna undervattensvärld var ganska kort. Gick väldigt fort genom den.
Kostade oss €12,50/pers och det var för att vi kom dit så sent på dagen. Annars skulle det varit dyrare.
Inte en park jag rekommenderar.
 
 
 
 
Kvällen spenderades på "Tres Amigos" där vi intog buffe´! Pizza, pasta & sallad. Himla gott var det! Mätta och belåtna åkte vi hem för fredagsmys.
Sitter för tillfället och kollar in en liten Edvin som kämpar för att göra sig av med all energi eftersom han sov en bra stund förut! Kommer bli en sen kväll...igen!
Men! Nu laddar vi för morgondagen och hoppas på att det blir en fin dag så att vi kan gå på loppis och mysa med lite lördagsgodis ute i solen...tveksamt, men man vet aldrig! ;-)
Jag har ju faktiskt planerat att karlarna ska få överraska oss med lite tapas imorgon också! Hemgjord förstås!! 
Så med andra ord tror vi på en helg med massa mys och lek!
 
Ha en nice helg nu alla!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela