Nu är drömmen verklighet!

5 År!!

Publicerad 2014-01-26 10:58:13 i Familj,

Varje dag känns extra speciell sen den dag då vi hamnade i underbara Spanien! Idag är den något mer extra speciell eftersom jag och älsklingen firar vår 5 årsdag!!
 
Jag tänker dessvärre inte dela med mig av hela vår underbara tid men jag kan säga att jag är fruktansvärt glad för att vi träffades år 2004! Tiden var förmodligen inte mogen just då så vi gled ifrån varann, men i slutet av år 2008 fann vi varann igen och i januari 2009 blev vi ett par!
Du är den finaste och mest underbara person jag någonsin träffat och tillsammans har vi skapat de två mest underbara barn!
Våra barn har den bästa far man kan tänka sig och jag den bästa älsklingen!! ;-)
 
Älskar Dig Av Hela Mitt Hjärta!!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-01-26 11:56:50

Vad fint skrivet. Grattis!

Svar: Tusen Tack! ;-)
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-26 12:28:16

Stort grattis till er! :-)

Svar: Tusen Tack! ;-)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela