Nu är drömmen verklighet!

Tugga tugga!

Publicerad 2014-02-12 23:17:42 i Allmänt,

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag nu ta och testa något för mitt småätande och sötsug! 
Nämligen "Slim Gum"!!
Har läst en del på bloggar och så vidare och dom flesta är mycket nöjda med dess effekt.
Självklart kan man ju då inte bara tugga och hoppas på viktnedgång utan man får ju som vanligt tänka på vad man äter och motionera. Dessa ska väl snabba på resultaten vad jag förstått. Själv har jag idag börjat tugga dom för att stilla mitt sockerberoende! ;-)
 
 
 

 

Fördelar med Body Science Slim Gum:

  • Främjar en ökad ämnesomsättning.
  • Ger friskare tänder.
  • Hjälper till att neutralisera placksyror.
  • Innehåller Svetol som visat sig vara effektivt vid viktminskning.
  • Grönt teextrakt som främjar ökad fettförbränning och minskat kolhydratsupptag.
  • God pepparmintsmak som håller länge.
Dessa beställde jag på MMSPORTS! Snabb leverans var det också så jag är nöjd.
Jag köpte via J.Toftby 199:-, ord.pris 249:-
Nu hoppas jag bara att de ger mig den hjälp jag behöver för att driva ut "sockerdjävulen" ur min kropp! ;D
Började idag. Var först en skum något grynig konsistens som ganska snabbt kändes som ett vanligt tuggummi. Vad gäller smaken var jag vid de första tuggen lite orolig men det gick över i mint så jag pustade ut...;-) Mumma! Men med den kombination av smak & konsistens kände man att Det här kommer funka!!
 

Sov sött mina vänner!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-13 00:38:41

Sötsug kan vara skönt att slippa kan jag tänka mig :-) Det tror jag nog att detta tuggummi kan lindra (min pappa tuggade tuggummi hela tiden vi var i Kina - 10 dagar - för att man inte fick ha med sig snus där), men som du skriver så är väl det där med viktnedgång tveksamt. Det är nog bara kost och motion som funkar där om det ska vara långsiktigt :-)

Svar: Ja jag känner redan att det är bättre. En del annat som fått mig lite extra motiverad nu också så det samspelar nog bra...;)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela