Nu är drömmen verklighet!

Sockor på!

Publicerad 2014-02-05 22:11:46 i Allmänt,

Ja då var den tråkiga dagen här och karln lämnar oss för en vecka! Men som vanligt har dagarna en tendens till att gå väldigt fort tycker jag. Idag har vädret varit kasst så då går dagen saaakta. Regnigt och grått. Var inte direkt varmt i vår lägenhet igår kväll. Var nog det kallaste jag känt av hittills. Elementen ville inte agera som de brukar heller så... På med sockor och filtar!
Nu känns det något bättre. 
Eftersom det var sådär lagomt väder för att bara vara inne och mysa, leka och greja så var ju det tanken. 
Tills Elina kom på att hon var tvungen ut och testa sitt nya paraply!! Typiskt! :-)
När vi ändå var ute så var det lika bra att ta en långpromenad också.
Så som man glider runt på detta internet så finner man mycket och man får lite tips och blir ibland peppad till tusen!
Nu har jag blivit peppad och kommer härmed att köra 100 squats/dag i 100 dagar!! 
100 dagar låter mycket, men jag hoppas jag fixar det! Jag SKA fixa det!!
Startade igår! 50 på förmiddan & 50 på kvällen.
Nu ska arslet få veta sin plats! ;-D
Är inte helt sig likt sedan innan man fick de små trollen inte! ;-D

Blir ju inte heller bättre om man är sockerberoende! Men men...ska prova nåt som förhoppningsvis ska stilla mitt småätande och sötsug....;-)

Som ni säkert minns så dricker jag Aloe Vera drycken nu och ska även börja häva i barnen från och med imorgon. Kan behöva stärka deras immunförsvar så de klarar sig när det kommer förfrusna & förkylda svenskar och hälsar på! ;-)
Trött på dessa förkylningar nu. Nätterna blir aningen förstörda då det snoras, hostas och slem som spys upp... suck...

Imorgon sägs det bli finfint väder och det hoppas vi på så vi kanske kan få gå ner och bygga lite slott!

Ni får ha en fortsatt fin kväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-06 21:33:40

Hehe... en liten hint till oss där som kom på besök med en småförkyld Connor ;-) Hoppas Elina klarade sig från förkylningen iaf och att Edvin mår bättre nu :-)

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-07 22:58:55

Nu ligger denna länk under Vänner bloggar på min blogg förresten :-) Har uppdaterat lite saker idag och då passade jag på att lägga dit den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela