Nu är drömmen verklighet!

Parken vi inte visste fanns...:-)

Publicerad 2014-02-24 23:57:52 i Allmänt,

Denna måndag har varit ganska slitsam. Vi planerade som vanligt att vandra ut bara vi lunchat men då ville Edvin plötsligt sova och det hela blev en vääldigt utdragen process. Började regna och jag kände något mindre för att gå ut. Elina har varit smått uppkäftig och vrång idag och de har bråkat för fullt! Berodde troligtvis på att vi var inne. Då vi alltid är ute i stort sett hela dagarna så blev det helt enkelt för mycket vandrande uppå varann...
Hur som helst så somnade herrn cirka en timme innan vi hade planerat att följa med en annan svensk familj på "Piko Park". Ett ställe liknande "Leklandet" i Sverige fast då i mycket mindre men mer lagom format faktiskt...
Herrn vaknade precis lagom till att vi skulle försöka dra oss bortöver men då i ett väldigt ledsamt skick...:-/ 
Han hade inte sovit ut stackarn men syster var så underbar och tröstade och kramade på han. Ibland, eller ja...väldigt ofta så är dom så fruktansvärt härliga mot varann.
 
Detta lilla lekland låg inte så särskilt långt ifrån oss heller. Helt sjukt att jag inte lagt märke till det tidigare då vi gått den gatan upp & ner så många gånger! Men men...nu vet jag att det finns! :-)
 
 
 
Gumman fann en studsmatta! =)
 
Edvin fann en boll!
 
 
 
 
Ett bra ställe att gå till om det är kasst väder eller om det kanske är för varmt ute! Öppnar dock inte förrän 17.00.
Man betalar per timme man är där. Allt blev lite luddigt nu när hon babblade om klippkort och vad som var billigare och hujedamej.
Rekommenderas varmt. Kan boka in sitt barnkalas här också.
Flertalet bord och stolar och massa godsaker att köpa (om det är lördag) förstås...:-)
Till mig och barnen köpte jag färskpressad apelsinjuice. Såå himla gott!
 
Väl hemma så blev det mina dagliga squats. Körde alla mina 100 nu på kvällen. Måste ju växla lite ibland...;)
När man lyssnar på kanonbra musik, barnen hoppar i sängen och härjar så svetten dryper och är nöjda då är det svårt att sluta träna. Körde massvis med sit-ups, öste på med armhävningar och andra härliga rumpövningar där barnen fick vara mina vikter. Härligt!!
 
Snart onsdag, ååå denna efterlängtade onsdag!! Blir en vecka med mys men framförallt födelsedagar!
Edvin fyller på söndag och Elina på måndag. 
Hon har en önskan och inget annat så det ska bli så kul att se hennes min när hon får presenten!
Edvin förstår inte det hela än men vi ska nog kunna hitta på nåt! ;-)
 
Nej, nu tar jag också kvällen. Lite sådär surt inne här nu efter att det regnat en skvätt idag! Kör element och koz-sockorna på!
 
Kram & Go Natt!
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-25 00:45:47

Märkte när vi var hos er att det var en annan dygnsrytm där så förvånar mig inte angående öppettiderna på lekstället :-) Hoppas Elina och Edvin gillar presenterna från oss också :-)

Svar: Tusen tack för presenterna! Blev till att läsa med en gång!! Fleeera gånger!! ;-))
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela