Nu är drömmen verklighet!

Obehagligt väder!

Publicerad 2014-02-09 22:01:00 i Allmänt,

Helgen är förbi och jag måste säga att det varit en kanonhelg! Massa mys, lek och väninna med barn som övernattade.
Det har varit riktigt trist väder nu både igår och idag. Nu dessutom blåser det som sjutton!! Aldrig varit med om liknande!! Låter som fönstren ska blåsa in, dundrar i väggar och skakar i dörrar! Ett under att barnen orkade somna. Men dröjer troligtvis inte länge förrän de vaknar...:-/ vinden låter precis som åska när den tar tag!
Det regnar förstås också...
Jag kan tycka att det är mysigt när det viner lite lätt utanför fönstren men det här är nästintill lite obehagligt.
Orkar inte helt fokusera på att blogga heller känner jag så det får bli ett kort inlägg ikväll...
 
Ska krypa ner under filten och se om jag kan slappna av till en film eller nåt. 
Det får bli ett längre inlägg imorgon...:-/
 
Ha en fortsatt mysig söndagkväll!! 
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-09 23:28:14

Hoppas blåsandet gav sig så ni fick en lugn natt!

Svar: Ja det lugnade sig lagom till jag gick och la mig faktiskt...skönt!
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela