Nu är drömmen verklighet!

"Mini-nöjespark"

Publicerad 2014-02-20 00:05:58 i Allmänt,

Ja idag åkte karln mot Norge igen och vi fick ju dåpassa på att njuta av det fina vädret! Har varit kanonfint! Jag och barnen spenderade några timmar lekande i sanden. Jag har numera två små tuffingar som faktiskt törs sprätta omkring i vattnet! :-) 
I början när vi kom hit så höll de sig båda på cirka fem meters avstånd frånd strandkanten. Livrädda när vågorna kom. Men inte nu inte! 
 
Eftersom jag inte gärna plockar med stora kameran när jag är ensam till stranden så blir det mest bilder tagna med mobilen då. Man är trots allt lite rädd för att saker ska försvinna och det vore ju förargligt om man blev utan kameran! 
Hur som haver så tänkte jag bjussa på några bilder från när vi var i hamnen i Fuengirola på nån slags "mini-nöjespark" härom dagen!
 
Bollhav med rutschkana och lite klättring
 
Mamman fick klämma ihop sig för en tågtur med Edvin!
 
Elina såg när hon blivit fastspänd hur högt en äldre tjej hoppade så hon började gråta och ville ner omedelbums...:-( 
 
Det hoppades...
 
...och kanades...:-)
 
Ja det var väldigt kul för de små. Vad jag förstått så är detta än så länge bara öppet på lördagar & söndagar men beror troligtvis på säsong. Gratis att gå in och där inne kunde man köpa antingen så att barnen under dagen kunde hoppa, leka bland bollar, köra elbil och hoppa på massa studsmattor 7€, eller så kunde man göra som vi som köpte 5 biljetter. Kostade på de flesta aktiviteter 1 biljett. På någon enstaka 2 biljetter. 
 
Vi gick därifrån med två trötta, fullständigt utslitna och hungriga barn! ;-)
Värt ett besök!
 
Nej, nu natten!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-20 00:23:35

Ser roligt ut :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela