Nu är drömmen verklighet!

Finca La Alegria!

Publicerad 2014-02-17 09:59:04 i Allmänt,

Måndag morgon! Ny vecka med förhoppningsvis massa massa kul! Visst, pappan åker mot Norge men vi får göra det bästa utav det. Eftersom det existerar så himla mycket lekplatser runtom så får det snart bli nåt slags "lekplats-maraton"! Vore himla kul , inte bara för barnen utan också för mamman...;-)
Vi har haft några riktigt fina dagar nu och har då bland annat passat på att utforska en gård som kallas "Finca La Alegria". När vi väl kom fram efter ett drygt letande så frågade damen hur vi fann stället och tyckte vi hade kört långt för detta. Var egentligen inte så långt (om man kört rätt från början)! För oss är det klart värt en stund i bilen då vi fick se, hästar, får, gäss, massvis med hundar, katter, åsnor, kaniner och fåglar! Hade en liten tjej i bilen som sken av lycka för att hon visste att vi skulle kolla på hästar! ;-)
Trevliga människor som hade stället, men hade kanske förväntat mig ett annat upplägg... Visiten var gratis och barnen njöt till fullo då de fick springa fritt utan att mamma och pappa behövde tjata på dom. Helt klart värt ett besök. Kommer bli en tur tillbaka dit, helt säkert!
Som ni säkert vet sen tidigare så kommer inte jag och denna Mac alltid överens!!! Går inte att lägga upp en enda bild!! Jag blir galen! Ska försöka dela med mig av vårat gårdsäventyr senare under dagen om datorn ger med sig...
Hoppas ni alla får en underbar dag!
 
Mulet här så det blir inga strandtimmar idag inte..;-)
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela