Nu är drömmen verklighet!

Ett år med djur!

Publicerad 2014-02-02 21:43:01 i Allmänt,

Söndagen är förbi och gästerna är troligtvis snart i sitt eget hem strax! Har varit några mysiga dagar och barnen lekte jättebra ihop!
Sista äventyret på deras visit blev en tur i bioparken igår. Jag och Elina fick oss då årskort eftersom det troligtvis lär bli aktuellt fler gånger detta år! Edvin går gratis då han är under 3 år.
 
Mitt och gummans årskort!
 
Årskort 35€/vuxen och då får man vid varje besök betala 1€ per barn över 3 år.
Tjänar våran familj in snabbt eftersom pris per vuxen annars ligger på 17,90€ och barn 12,50€. Visserligen köptes inget årskort till karln men blir nog många besök utan honom ändå så...;-)
 
Efter att vi vinkat av min käre vän och hennes son så bar det av mot hamnen i Fuengirola där vi åt en bit mat och kollade in båtar och njöt av finvädret!
 
Sen blev det hem till vår lugna vrå och där stannade vi resten av kvällen helt utslitna allihop!
 
Nu sitter jag här med ett glas sangria och bara "softar".
 
Ha en fin kväll & sov sött nu alla!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-03 21:10:04

Resan hem gick jättebra :-) Trist att komma till Gardermoen bara där det regnade och var klafsigt med snö :-p Tusen tack för dessa dagar! Har varit riktigt skoj och skönt!

Svar: Så fint ni kom hem hela! Glömde en film gjorde ni...Heter den "Croods" tro...;) Kan tänka mig de va trist att komma till sånt väder!
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-05 19:31:31

Svar: Haha... ja, det var väl självklart att något skulle bli efter :-) Connor har dubbletter av den filmen som tur är så ni kan få den om ni vill :-)

Svar: Ahh...ja den går varm här. Den gillas skarpt! Va ju tur han hade en hemma me då! ;)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela