Nu är drömmen verklighet!

Dör inte av en glass då & då!

Publicerad 2014-02-21 23:41:59 i Allmänt,

Återigen en fin dag med massa sol förbi! Blåste lite mer idag men vad gör väl det när solen är framme!
Man blir så glad i kroppen när man ser att de rustar upp strandrestaurangerna, slänger upp parasoller & solstolar och turister ökar. Faktiskt så badar en del också!
Idag tog vi oss en tur för att möta upp farmor till barnen och det blev lite lek i olika lekparker. 
Under eftermiddagen/kvällen har vi haft fredagsmys med både glass, chips & ostbågar! Gött! 
Imorgon vankas lördagsgodis, vilket stressar mig aningen då jag försöker hålla mig ifrån detta. Har nu klarat mig över en vecka utan godis, men har ju blivit en och annan glass. 
Fast någon njutning ska man väl få ha?!;-)
I detta klimat så måste man klämma en glass då & då!
På onsdag har jag tuggat "Slim Gum" i två veckor. Jag kan säga att jag hittills är nöjd med effekten. Tuggar inte fler än fyra stycken per dag och tar gärna när jag känner ett extra sötsug. Dom stillar behovet och motiverar på något vis samtidigt. Jag och "slim gum" funkar fint ihop! :-)
Åter till morgondagen. Våra vänner kommer hit ännu en gång för övernattning och det ska bli himla kul! Då blir det massa prat och lek inpå natten skulle jag tro!
Känner mig dessvärre lite okoncentrerad nu då min lilla tjej precis kom upp efter att inte orkat sova, så det får nog bli lite ryggkliande till sömns här...;-) 
Natti natti! Ha en ljuvlig helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela