Nu är drömmen verklighet!

Choklaaad!

Publicerad 2014-02-01 00:11:52 i Allmänt,

Blivit lite stillestånd här på bloggen! Är inte helt lätt med en mac. Men men, den är nu rensad och i ordning så nu är det förhoppningsvis bara att köra!
Vi har nu haft besök sen i onsdags och vi har under dessa dagar hunnit med lite strand, lek, fjärilar, Mijas med dess lilla chokladfabrik och ätit god mat! :-)
 
Barnen leker för fullt men det är också bråk och trots med i bilden, så det är inte bara som en dans på rosor inte!
Det är tur att jag själv kan komma iväg på powerwalks och lite olika pass på gymmet nu när karln är hemma. Behöver allt få komma iväg själv så ibland så att man kan hämta lite krafter!
 
Imorgon ska vi efter att jag tränat ta oss en tur på loppisen här på feriaplatsen medan karln och gumman åker och möter upp farmor som kommer med flyget! 
Blir det någorlunda fint väder så blir det även bioparken!
Var tänkt idag men vädret var lite trist så vi tog bara turen till Mijas. Duggade och var lite kyligt faktiskt.
 
Från det ena till det andra så har jag nu äntligen fått tag på aloe vera-drycken som jag drack för måånga år sen och faktiskt mådde riktigt bra utav! Kände mig både pigg och mer fri från förkylningar! Hade dock ett vagt minne av att den smakade kalasgott. Sådär sur-beskt! Meeeen....jag mindes helt fel. Men så är det ibland! 
Ska bara ner med 4cl varje morgon så det är bara att svepa! ;-)
 
 
Passade även på att köpa en gel som ska vara bra att stryka på om man fått exempelvis olika slags utslag, sår eller insektsbett. Av någon anledning så fick jag en spricka i mungipan igår och har strukit på denna gel med jämna mellanrum, och faktiskt så ser det riktigt bra ut nu redan efter ett dygn! :-)
 
Men nu ni mina vänner ska jag försöka krypa till sängs och ladda inför morgondagens pass i Cardio GAP! Blir spännande att se vad det är för kul!
 
Nedan bjuder jag på lite bilder från de gångna dagarna! ;-)
 
 
 
På spaning!
 
 
 
Godaste citronjuicen fick jag givetvis inte ha ifred! ;-)
 
Vi fann fabriken!! =))
 
Var ju bara tvungen...;-)
 
Natti!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Steffan

Publicerad 2014-02-02 12:40:19

Hej Tog ni en tur till djurparken med gästerna. isåfall har ni varit på parken 5ggr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela