Nu är drömmen verklighet!

Vildar på hjul...;-)

Publicerad 2014-01-24 00:28:04 i Allmänt, Familj,

Nu skriver jag inte varje kväll som utlovat, men vissa kvällar är jag helt enkelt utsliten och trött. Igår kväll efter nattning gick ögonen i kors och benen ville inte bära mig ur sängen, så det var bara att ligga kvar det! =)
Kvällens nattning var också uttröttande. Jösses, känner inte igen mig själv! Jättetrött! Brukar kunna styra det lite mer men...jaja. Kanske blir lite seg då jag fått ta en del migränmedicin under kort tid. Aldrig tänkt på innan ifall jag reagerat så.
 
Hur som helst så var det igår igen som karln åkte, så nu räknar vi ner dagarna tills han dyker upp igen! ;-)
Det går förhoppningsvis lika fort som det brukar. Är ju redan fredagsmys imorgon!! Sen lördagsgodis och efter det är det Våran Dag Älskling!! Börjar bli några år nu. Får firas på håll i år...och tas igen till veckan!! =)
 
Vi har haft kanonbra väder ett par dagar nu. Blåste dock en del idag men det var varmt och skönt i solen trots detta. Solen har faktiskt tagit lite mer i dag kan man se! 
Massa lek på stranden är ju givet när det är så härligt i vädret! Superbt väder för tvättande också så att man kan hänga ut och det torkar på ett "kick"...
 
Snart är ju januari slut och det längtas redan till födelsedagen som är i mars för både lilltjejen & lillgrabben och storgrabben också förstås. Fast jag har en känsla av att varken den store eller lille grabben inte riktigt längtar som vad hon gör...;-) Oj oj oj...här om dagen var vi på  El Corte Ingle´s och strosade runt. Elina fann sig en cykel som hon fastnade för. Det är väldigt sällan den tjejen fastnar för något så då är det ju lite extra kul när hon verkligen önskar sig att hon får det...Motiv av Monster High var det på också. Den passade perfekt och hon föll som en fura! Sååå...nu längtas det en aning! Börjar redan bli olidligt för henne utan cykel då hon ser alla andra små tjejer på cyklar och inlines. 
Jösses vad mor ska få motion om hon ska ha två vildar på hjul frampå här!! :-)
 
Nej nu hänger ögonen snart bland tangenterna så det är nog bäst att krypa till kojs!
 
Natti på er!
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-24 00:32:48

Tar solen? Ojdå, får nog packa solkrämen då. Jag som är så känslig :-S Men kommer bli skönt med lite värme kan jag säga.

Svar: Ja fast inte värst om du bara rör dig i den. Jag har suttit still på vår inglasade och på stranden så då tar den förstås..;)
Kimmi

Postat av: Sthephen

Publicerad 2014-01-24 21:28:26

Men ujj!!! Ögonen i kors o ben som inte varken bär till eller ifrån sängen låter mycket allvarligt.Hoppas du piggar till.
För snart kopplas det löpandebandet mot 12 våningen lastat med nya besökande....

Svar: Japp, för å va mig är de verkligen allvarligt! Snart? Länge kvar ju!
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-25 00:57:21

Svar: Fast jag bränner mig i Sverige även om jag håller mig helt i skuggan så har garderat med lite solskydd nu :-) Sedan är det så skönt för mina värkande muskler att få lite solsken också, så får försöka skydda så jag ändå kan få lite av den varan :-)

Svar: Absolut! Ja vi får hoppas på mycke sol när ni e här!
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela