Nu är drömmen verklighet!

Nytt år!

Publicerad 2014-01-01 20:24:05 i Allmänt,

Ja då var det 2014 då! Får hoppas det blir ett kanonbra år! 
Nyårsafton spenderades här hemma med barnen. Vi åt god mat och dessert och efter det laddade vi med både ostbågar & godis!
Elina tyckte givetvis att det skulle bli jättemysigt att sitta vaken med mamma så länge hon orkade...:) men de somnade båda två vid cirka 22- tiden.
De riktiga smällarna drog igång en bra stund efter tolvslaget hörde jag. Orkade inte sitta och vänta på att få se allt så jag kröp till kojs. Jösses vad det small! Ekade som attan och lät som dom försökte spränga bort allt som var vid vissa tillfällen...
Måste nog säga att det är skönt att en del av helgerna är avklarade nu så man kan få vanliga vardagar!
Något nyårslöfte hade jag inte. Känns meningslöst eftersom jag aldrig lyckas hålla dom...:) beror förstås på vad det är, men brukar ju oftast bli det där vanliga, träna mer och inte äta godis...
Hade ni något nyårslöfte?!
Idag kom pappan i huset hem!!! Lyckan är total!
På samma flyg som han satt ju även min systerson och kompis som ska till Sevilla för fallskärmshoppning! 
Dom hängde på hit och fick sig lite pannkakor!
Himla kul! Barnen var supernöjda. Till och med lille svårflörtade Edvin gick och ropade "jippan"!
Ja, nu har nätet krånglat lite så detta inlägg blev från mobilen...
Hoppas det löser sig under natten. 
Hoppas ni alla har haft en fin nyårsafton och att ni får en fin fortsättning! 
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-02 21:48:13

Gott nytt år på er! :-) Connor var uppe och såg fyrverkerierna här. Han är så otroligt kvällspigg så hoppas det blir kvällsplan när vi ska hälsa på er :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela