Nu är drömmen verklighet!

Nattnappen ett minne blott...

Publicerad 2014-01-08 23:35:27 i Familj,

Den här årstiden är fruktansvärd hemma i Sverige tycker jag. Detta med hur man ska klä barnen. Det skiftar ju så i temperatur. Ena dagen minus, andra dagen plus, regn och ibland snö. Overall, fleece, regnkläder, fodrade eller inte....uj vilket elände. Man vill ju det bästa för barnen och att dom inte ska gå och frysa, men heller inte svettas.
Ja tackar vet ja Spanien!! Här är det max fleecejackan som åker på och tennisskor! Inget mer med det!
 
Efter en sådär lagom fylld dag med massa lek sitter jag nu och tar igen mig. För mig själv! Ljuvligt. 
Måste ju även passa på att berömma min lilla dotter, som de flesta nära vet har känt en väldig kärlek till sina nappar. Hon är nu utan för andra natten i rad. Dagtid slutade hon med för en tid sen så nu har vi kämpat med nattnappen. Mutor är lovliga, så hon har blivit lovad att få en klubba imorgon igen om hon är duktig inatt också! Går kanonfint! Blir spännande att bryta det där med klubban sen...;)
 
Imorgon bär det av på lekdejt med sköningarna från Norge! Längesen nu så nu längtar vi! Då får det nog bli bulle och saft på stranden! 
 
Hoppas ni alla får sova sött inatt!
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Natha

Publicerad 2014-01-09 10:59:53

Så gött att hitta en blogg med några som bor i Spanien! Vart någonstans är det ni bor, har fått för mig att det är i Marbella- trakterna?

Svar: Jag kan säga att jag hade svårt att finna en blogg om någon som bodde här jag också så jag förstår din känsla...;) Hihi... Vi bor i Fuengirola, starx ovanför Marbella.
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-10 00:39:15

Vad bra! Kasta reservnappen också är mitt tips! När Connor kastade napparna på Mariebergsskogen så fick han kasta ALLA. Här skulle vi inte gå tillbaka till napp minsann :-) Det var lite gråt och så i 3 nätter, men sedan dess har det inte varit nåt alls.

Svar: Lite svårt eftersom lillkillen fortfarande brukar sin. Då endast vid vila och till natten. Hon bryr sig inte om de så hon ska ha eloge lillbruttan! Så himla stolt så finner knappt ord!! :))
Kimmi

Postat av: Nathalie

Publicerad 2014-01-11 13:51:09

Så najs! Där (och i Malaga) är vi rätt ofta med båten jag arbetar/bor på. :) älskar a'la Turka vid busscentralen!

Svar: A l´la Turka?! :) Aha...arbetar du på båt! Vad för slags båt? Lät spännande...:)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela