Nu är drömmen verklighet!

En härlig dag helt enkelt!

Publicerad 2014-01-07 23:41:22 i Allmänt,

Då var denna vecka förbi och imorgon blir vi utan pappan för en vecka framöver...:( så tråkigt. Det enda som är bra med det, det är att jag får säcka runt i hans mysdress! ;)
Idag har vi som många andra dagar haft kanonväder! Det bar av mot marknaden bortanför oss för att köpa lite frukt & grönt. Nu är det jordgubbar som gäller! Massvis överallt och till bra pris. Fick oss 1 kg för endast 2 euro. 
Riktigt stora & goda!
 
 
 
 
Helt otroligt skönt var det att kunna sitta ute och mumsa också kan jag säga. Härligt härligt!
Hur är vädret där hemma nu? Får ni någon snö? Hör ju trots allt den svenska vintern till.
När vi lassat hem alla nyttigheter så bar det av mot stranden. Där möttes vi av något som gjorde att Elina blev alldeles överlycklig!!
 
Såna säckar som är med i Pippi Långstrump såklart!
 
Krävs inte mycket för att glädja denna tjej!
 
 
 
Efter strand och lek så begav vi oss hemåt. Middag & återigen ett bullbak! ;)
Jag är ett riktigt kak och bullmonster och idag blev dom fantastiskt goda! Ska nog skänka bort lite vid nästa lekdejt! ;)
 
 
 
Men nu mina vänner säger jag God Natt!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Weronica

Publicerad 2014-01-08 08:39:45

Guuuud va härligt!! :D Vädret här är inte kul just nu hahah.. grått och regnigt! I Arvika har det inte varit snö sedan början av december vad jag sett :) Tyvärr! Man ville ju ha snö på julafton ;) Hur går det med framtidsplanerna och så förresten? :) Känner ni att ni vill stanna ganska länge till eller? :)

Svar: Vi stannar väl tiden ut som vi ser det nu. Trivs kanon! Känner ingen längtan hem... Får se va som händer...;) Trist med vädret, snö är ett måste på julafton! Ja inte här då förstås...;D
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-08 19:55:34

Ingen snö i Arvika. Bara regn :-/ Snart är det översvämning här också. Vattnet är nästan på parkeringen vid Olssons Brygga nu.

Svar: Ja hörde mamma sa de! Jösses!! Å kallt ska de bli tydligen så de e ju fint om de fryser...;/
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela