Nu är drömmen verklighet!

Slappardag och grannbesök!

Publicerad 2013-09-12 23:14:55 i Allmänt,

Ja eftersom vi inte har vågat oss på att hyra någon bil än så har det ju förstås blivit ett ANTAL promenader. Det ska inhandlas mat och det kan bli ruggigt slitsamt då det ska med stora mängder vatten, vattenmelon och en massa annat! När karln kommer så får vi allt hyra en bil! Nyfiken på allt runtomkring! Men trafiken här är ju inte som hemma i Sverige direkt. Var och varannan bil är tillbucklad och dom kör som galningar!  Men idag slapp vi iväg och kunde bara ta det lugnt. Fick besök av grannen längre bort så vi satt och pratade ett tag och jag fick lite tips och så.. Annars har vi bara softat! Kvällen avslutades med en glass uppe vid klätterskeppet! Myys! Som jag tidigare nämnt så tar jag mest bilder med kameran men frampå, när det ordnat sig med internet så ska det bli mer ordning på bildfronten! Bjuder på en fin på mina godingar!
Natta folket!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-09-12 23:28:57

Snart kör du nog runt i staden du :-) Det är häftigt att köra utomlands. Mycket nytt...hehe... :-)

Postat av: Steff

Publicerad 2013-09-13 17:18:54

Ja se där ja . Ehh får nog bli natti-natti nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela