Nu är drömmen verklighet!

Mulen men härlig dag!

Publicerad 2013-09-14 02:35:11 i Allmänt,

Idag har det varit mulet, men väldigt varmt och fuktigt. Eftersom vi planerat att gå en tur på stan så var det skönt att slippa solen.  Skulle leta efter en marockansk butik som jag misstänkte skulle ha mycket fint..och OM den hade!! Oj oj oj, dit bär det av flera gånger vill jag lova! Bra priser på keramikfat och skålar! Köpte med ett fat att lägga frukt på som jag gav till våra underbara grannar!  Nästa tur ska jag ta foton och lägga ut för det var så mysigt! Men inte helt lätt när man har båda barnen med sig... Under vår upptäcktsfärd åt vi glass, såg härligt gröna fåglar och helt otroligt fina sandskapelser! Poolen fick sig ett besök av oss även idag. Vi fick lov att rädda en liten ödla som inte kom upp ur vattnet. Stackarn , som han kämpade! Denna ödlan var inte värst smidig... Även stranden fick sig ett besök nu på kvällskvisten. Enorma vågor ikväll!! Mysigt, så nu lär jag somna gott. Ljudet av vågor och hela familjen samlad...:)
Glasspaus!
Vet ej vad det är för fåglar. Men gröna är dom!
Kan säga att vi ligger något i lä vad gäller sandbygging!
Fatet från den underbara butiken! Sååå fint! Imorgon får vi se om jag följer med grannarna till...ehh... tror det var en tennisklubb...:) vi får se om ja orkar mig med. Måste få sig lite vänner och se lite mer nu känner jag! Natti!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-09-14 22:48:11

Söta fåglar! De syns knappt i gräset :-) Åh, vilka fantastiska sandskapelser!

Svar: Nej dom smälter in rätt bra! :) ja de e ju helt sanslöst va duktiga dom e!!
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela