Nu är drömmen verklighet!

Manasul Te!

Publicerad 2013-09-17 22:05:34 i Allmänt,

Som jag har jagat för att få tag på detta te!! Då det kommer härifrån Spanien och säljs på apoteken här så misstänkte jag att jag skulle få tag på det.  Det rekommenderas här för en friskare maghälsa men sägs även vara ett bantningste'. Mycket populärt och effektivt. 100% örter! Halva priset och dubbelt så mycket påsar här! Får se hur det verkar! Idag har även karln i huset åkt hem. Följde honom till tåget och sen blev det poolen! Ganska varmt, 29 grader i skuggan förut och poolen var härligt sval!
Första koppen intagen!
Mammas linslus ville vara med på bild..:)
Aloe Vera
Hibiscus
Osäker på vad denna heter men ni kanske vet...?
En otroligt välskött trädgård! Trädgårdsmästaren kan allt han!! Buenas Noches!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-09-17 22:18:45

Jag har druckit Manasul te många gånger! Kan ju säga att du inte kommer va trög i magen iaf... Brukar rensa rätt bra! Se till att inte va för långt från toaletten ;)

Svar: Nej efter andra kvällen märkte jag av de! Skönt å rensa lite! ;)
Kimmi

Postat av: Maria Forsberg

Publicerad 2013-09-18 08:00:21

Vad fint det är! Bouganvilla heter blomman:-)

Svar: Bra, då vet jag de! ;) himla fin! :)
Kimmi

Postat av: Anna B

Publicerad 2013-09-18 08:42:52

Haha, skulle precis skriva samma sak. Gå inte långt från toan! :)

Svar: Hihi...:) bäst å inte dra på långa utflykter nu då! ;)
Kimmi

Postat av: Weronica

Publicerad 2013-09-18 09:19:27

Va gött ni har det!! Tjocka höstjackan åker på här idag! ;)

Svar: Huhu! Skönt å slippa den ett tag! Blir väl höstjacka här me fast i vinter...;) känns konstigt å inte uppleva svensk höst/vinter! :) Hoppas de e bra me dig?! Kram
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela