Nu är drömmen verklighet!

Internet och fullmånemys!

Publicerad 2013-09-18 23:38:21 i Allmänt,

Idag har jag varit på Orange för att ordna internet. Jag kunde fått ordnat det på enbart pass och spanskt bankkonto men då skulle vi få både hemtelefon och internet. Ej aktuellt med hemtelefon för oss egentligen så.... Hmmm...får klura lite på detta tills herrn är hemma igen tror jag. Ska vi enbart ha internet så krävdes NIE nummer som vi måste på polisstationen och ordna. Hon jag pratade med på Orange var hur härlig som helst och jag fick hennes nummer så vi kan matcha när hon jobbar så vi lättare kan fixa internet-kontrakt. En för övrigt ganska lugn dag vid poolen har det varit. Elina buttade Edvin i poolen så det är ju tur man hela tiden är på sin vakt! Men han tog detta ganska bra så han drog sig inte för att slänga sig över kanten snart igen inte! Blev en tur längs strandpromenaden för att kolla in hav och fullmåne...mysigt! Gumman ville inte gå hem! En något svalare vind ikväll så det var skönt att slippa gå och vara klibbig nu innan sänggåendet!
Vingarna åkte på efter dyket!
Härlig kväll! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela