Nu är drömmen verklighet!

Flytt?

Publicerad 2013-09-27 00:51:58 i Allmänt,

Har varit två intensiva dagar för min hjärna nu kan jag säga! Funderingar på flytt osv... Blivit varnad för folket som är på visit från Marocko. "Lämna aldrig barnen utan tillsyn på terrassen, inte ens för ett mobilsamtal" blev jag tillsagd. Dom går bara in och tar barnen tydligen. Vi har verkligen inget lås på grinden heller. Ja nu vill jag ju verkligen flytta! Helst till en lägenhet faktiskt! Sett en del skummisar kan jag säga men han jag såg från balkongen idag slog rekord! Gav honom min absolut svartaste blick!! Mina barn går inte mer än 1 meter från mig! Spanjorerna verkar fruktansvärt förtjusta i våra små ljushåriga barn och gullar med dom och pratar om dom som dom vore små celebriteter. Dom är ju väldiga för barn över huvudtaget den spanska befolkningen. Jag hade ju hört innan att dom älskar barn och ditten & datten så det var ju skönt att veta. Trist att höra detta med kidnappande marockaner bara...vad jag förstått så tar dom gärna ljushåriga barn. Dom som tar vill säga... Kanske skulle färga håret på mina små lintottar så dom går säkrare?! Skämt åsido. Men rysningar får man när man tänker på hur dom kan göra så mot små barn. Helt sjukt! Men jag trivs för övrigt bra i Spanien än så länge! Vädret är kanon. Inte direkt van vid så mycket sol! Nu har temperaturen blivit något bättre också så man slipper svettas och bli sådär klibbig för minsta ansträngning. Varmt är det absolut men har sjunkit några grader sedan vi kom. Svalare morgnar och kvällar. Idag passade jag och gumman på att gå och ta en cola på en närliggande restaurang på strandpromenaden medan Edvin sov. Mysigt att få lite tid för bara gumman ibland. Edvin vill inte gärna dela med sig av mamma inte! Nej nu ska jag försöka hitta kudden! Natti!
Mys med världens mest underbara lilla tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela