Nu är drömmen verklighet!

Flygfisk!

Publicerad 2013-09-24 23:13:47 i Allmänt,

Ja ni! Denna dagen har varit ganska slapp. Var en tur till centret för att handla lite mat. Gick även in på en butik som jag tror heter My Twenties. Där fann jag lipgloss och detta var jag ju bara tvungen att köpa! Nostalgi! Kostade bara 1€! På vägen hem gick vi genom parken som jag inte minns vad den heter. Tycker det är parker överallt med olika namn. Barnen fick gunga och åka kana. Precis intill parken går typ en älv som går ut i havet och i den brukar vi alltid spana efter fiskar. Idag flög fisken över ytan flera gånger! Såg riktigt roligt ut, och Elina tyckte detta var riktigt kul! :) Då det mörknar väldigt fort såhär på kvällen så kommer ju även fladdermössen och fladdrar runt. Inte helt van vid det så man blir ju orolig att de ska flyga rakt på en! Uuäck! Nej nu ska här ätas julost! Här i Spanien ligger de före på julost-fronten! ;)
Längesen man ägde ett sådant! Grapedoft...Mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela