Nu är drömmen verklighet!

Tårar och ett hopplöst fall!

Publicerad 2013-10-18 00:11:19 i Allmänt,

Tänker inte ens gå in på hur dagen startade men ni har väl hängt med i tidigare inlägg skulle jag tro... Så mycket som jag grät när ja lämnat gumman idag har jag nog aldrig gjort! Ville inte äta, dricka, prata. Knappt andas! Min dotter ska inte behöva må så dåligt och jag själv orkar det inte heller...:( vet inte hur många gånger jag försökte skölja ansiktet för att se piggare & gladare ut för att kunna gå till affären! Tårarna bara forsade...
Men väl ute på stan så gick tiden fort! Det första gumman sa när hon kom ut var: Ja vill inte på skolan imorgon!
Idag har vi slappat inomhus mest, lekt vid skeppet en sväng och myst hemma. Försöker samtidigt tämja gossen med det värsta humöret man kan tänka sig, och för en trots!!! 
Känns som ett hopplöst fall. Han är och kommer förbli ett litet monster den grabben tror jag! Tur han är söt! ;) för ibland tänker man på scenen i "Hans & Hennes" med typ någon returstation på BB! ;D
Nej nu får jag hoppa i säng för imorgon ska jag iväg till skolan där dom troligtvis återigen ska försöka övertala mig om att ha henne kvar. Men icke! Ur skolregistret ska hon!
Nattakooz!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-10-18 00:18:24

Ja, de kan trotsa och ju äldre de blir desto trotsigare :-) Fast lite lättare när man kan prata och resonera med dem iaf. Det har börjat funka med Connor nu, så det är mycket lugnare :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela