Nu är drömmen verklighet!

Sjuklingar & kasst väder = Bra kombo! :)

Publicerad 2013-10-27 00:21:14 i Allmänt,

Ja herrejösses! Inte helt lätt att blogga med den här familjen, och absolut inte när de små är sjuka och är vakna snäppet längre än vanligt!
Idag har det varit mulet och till och med regnat! Välkommet måste jag säga. Väldigt passande att vi är sjuka nu.
Efter lunch slängde jag i mig ett piller så att jag skulle orka hänga med familjen för att inhandla det absolut viktigaste såhär en lördag. Lördagsgodis!!
 
 

Alla nöjda och glada! 
På kvällskvisten nu så har jag orkat med att packa ner kläder i lådor och fått ordning i garderoben. Har även suttit med gumman och övat på spanska. Vi har ju trots allt köpt en massa böcker för en massa pengar så nu blir det till att öva hemma! ;)
 
 Skolböcker till en 3 åring kostade närmare 100 euro!
 
Nyttigt som tusan att sitta med detta och mer än jag själv kunnat ana sätter sig!

Nu ska jag hoppa i säng och sova. Tycker inte man gör annat nu när man är sjuk. Alltid haft svårt för att orka varva ner trots att jag varit dålig. Det ska plockas, städas, lagas mat och fejas med precis allt. Men här har man ju inte så mycket att fejja med så det är skönt på ett vis!
 
Sov sött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela