Nu är drömmen verklighet!

Nya vänner på G!

Publicerad 2013-10-19 23:29:50 i Allmänt,

Ja idag har det återigen varit finfint väder! Herrejösses vad mycket sol här är. Inte van detta! 
Har handlat och grejat för idag kom farmor till de små. Härligt att bli en till i huset! 
På kvällskvisten var vi nere på stranden jag och barnen och Elina träffade en liten tjej som hon lekte så bra ihop med. Det slutade med att jag började prata med föräldrarna och vi diskuterade Fuengirola och skola osv...De hade flyttat hit från Florida i mars. Hur som helst så bestämde vi oss för att höras av och ses en annan dag! Himla härligt med lite kontakter. Nöjda och glada gick vi hem och åt hemgjord pizza och en massa dajm. farmor hade plockat med en påse med små dajm. Dom känns något godare än en stor dajm...;)
Hon hade med en massa av våra önskemål också. Saknar ju vissa saker, såsom smycken, nagellack, mysfiltar, foton....ja till och med en stor matta (barnens)! Blev även lite kryddor och sirap...:) Min träningsmatta lyckades också få plats så nu finns inga undanflykter! Ska snart köra stenhårt! 
Har idag inhandlat något som jag länge tänkt men inte blivit av! Berättar mer om detta imorgon för nu ska jag bara  slänga mig rätt ut på soffan ska jag säga er!
Ha en härlig helg! ;)
 
Mmmmm....:p
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela