Nu är drömmen verklighet!

I hopp om vackrare fötter!

Publicerad 2013-10-20 22:58:50 i Allmänt,

Denna strålande dag har mest gått ut på lek! Umgåtts med grannarna och Elina har fått lekt både med tjejerna där och med florida-kompisen på stranden. Edvin har mest lekt för sig själv han...
Skeppet fick sig ett besök av oss alla och typ resten av Fuengirola kändes det som! 
Kvällen har gått i mys och nu när barnen sover så passar jag på att vårda mina fötter med strumpor som ska leda till att döda hudceller ska falla av. Detta ska då ske inom 3-7 dagar. Spännande! Lär förmodligen få gå med skor nu då detta inte kommer se så nice ut!
 
 
 
Ja detta var ju då det som jag så länge tänkt göra men aldrig fått tummen ur och tiden har liksom inte funnits till. Eller rättare sagt, jag prioriterar bort mig själv! Men nu sover trollungarna så nu minsann slog jag till!
90 hela minuter i dessa sockor så hoppas vi på vackra fötter sen! Får se om jag vågar slänga in någon bild på när det ömsas skinn och efter...;) ni får tyvärr ingen före - bild för då ligger ni nog med mardrömmar sen! :D
Eftersom jag inte vet något om detta märke utan bara hört talas om Baby Feet och vad det andra nu heter så hoppas jag att fötterna sitter kvar efter behandlingen!
Nej nu ska jag väl fortsätta sitta här och dega med fötterna i denna något starka vätska och även vara lite social med mor som faktiskt åker hem på fredag!
Njut av resterande timme av söndagen och hoppas ni får en härlig start på nya veckan!
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-10-21 12:49:30

Köpte sådant för ett tag sedan jag också, men det har inte blivit av... Får se om det kan bli nån gång i vinter eftersom fötterna kan behöva lite extra omtanke då :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela