Nu är drömmen verklighet!

Flytt på G!

Publicerad 2013-10-30 23:13:32 i Allmänt,

Ja som ni kanske fick med er så kollade vi på annat boende härom dagen. En lägenhet på typ 6e våningen, 3 sovrum osv. Kändes tryggt och behagligt när man kom in! Vi lämnade idag deposit på den och i slutet av november lämnar vi denna pueblo! Trist på ett sätt men det är för stort och föör mycket semesterboende på något vis. Kommer sakna den otroligt fina trädgården och poolen! Där borta i Los Boliches har vi en gigantisk pool på området men den är endast öppen juni-september. Stranden är cirka 5 minuter bort men jag tror nog att vi överlever ! ;)
Går tillbaka till då Elina skulle skrivas in på spansk skola. Vi var då tvungna att gå till "Eyuntamiento", alltså stadshuset för att registrera att vi bodde här och så. Det ska ju föras statistik och allt sånt så...
Hur som helst så gick vi nu dit och avskrev detta idag. Absolut inga problem! Hade turen att en karl prata engelska. Men det står en skylt om att man ska ha med någon som talar spanska! Detta är för er som har tankar på att flytta hit...
 
 
Själv mår jag idag bättre. Lite skum hörsel och tung i huvudet men jag orkade röra mig och det är ett plus! :)
Nu ska jag knoppa som de små och hoppas att jag imorgon är heelt återställd!
 
Natti natti!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela