Nu är drömmen verklighet!

Firande!

Publicerad 2013-10-18 22:21:50 i Allmänt,

Idag har gumman skrivits ut ur skolan och vi är ju givetvis överlyckliga för detta! Vi tänkte oss iväg med buss mot Mijas pueblo men vi avvaktar tills vi har en dag med aningen mer tid än de två timmar vi skulle hinna med idag.
Tog oss en tur i staden och fann ett par ursöta sandaler till gumman. Äntligen! 
Vandrade omkring totalt cirka sex timmar så nu är våra trampdynor slitna...
Avslutade på strandpromenaden med en härlig glass! Upptäckte dock att min innehöll alkohol! :)
Skulle även köpa glass till gumman härom dagen. Den hette mojito och såg läskande ut tyckte både gubben & gumman men kassören frågade om lilltjejen skulle ha den och avrådde genast då även den innehöll alkohol!
Gäller att kolla ordentligt innan man köper något här...
Nu har här skypats med kära syster och familj så nu saknar vi dom ännu mer! :( Längtar rejält till 15 november kan jag säga!
Fredagsmys och firande av att gumman slutat spanska skolan har vi haft nu. Hon valde själv ut en liten söt champagneflaska för barn som hon och Edvin skulle dela på! Så söt med en clown och ballonger på..
Trött i fötter och får avtryck i arslet av denna förbaskade rotting-barstol så nu säger jag natta-hej!
 
Fin ordning på kablarna här!
 
Hade man gått på den sidan så hade man nog trasslat in sig!
'
Elina & Edvins glassfåglar!
 
Min!! Copa Cabana!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-10-19 20:18:40

Vilka söta glassfåglar! Skönt för Elina förresten! :-)

Svar: Ja visst va dom! Ja de känns så skönt nu så!
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela