Nu är drömmen verklighet!

Sövande gunga..

Publicerad 2013-11-02 23:09:00 i Allmänt, Familj,

Vaknade upp till ett något svalare hus än vanligt. Ville väl egentligen inte behöva gå ur sängen då det var himla varmt och skönt under täcket. Men men! Dessa små troll behöver aktiveras så vi gick en tur till en lekpark längre bort för omväxlings skull där det fanns gungor minsann! 
Båda gillar de att gunga, men sitter Edvin för länge så händer det att han..
 
...somnar...:)
 
Helt sanslös den grabben! Hihi..men men, det vaggar nog förfärligt skönt.
Föste över i vagnen och iväg för lite lunch och mer lekpark!
Eftermiddagen spenderade vi hela högen i sängen. Alla helt utslagna! Sedan när alla var "pigga" och vakna gick vi en tur till strandrestaurangen och fick oss lite gott!
Idag blev det räkor!
 
Närmare bestämt..pil pil prawns. Räkor kokta i olivolja med chili och vitlök. Smaklös var den så den blir det inte igen!
 
Det blev så himla snabbt mörkt kände jag och så sugen som jag var på hemgjord kola så bar det av hemåt för ett kola-kok!
 
Mmmm...
 
 
 
Sedan blev det till att läsa lite sagor för barnen så dom somna så sött så sött. Himla kul när sprallige Edvin faktiskt ligger stilla och lyssnar intensivt!
 
Sov så gott nu alla för det ska jag...hoppas jag! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela