Nu är drömmen verklighet!

Njuter...

Publicerad 2013-11-05 15:13:55 i Allmänt,

Ja eftersom jag fick en rejäl migränattack i förra veckan så tar det lite tid för mitt huvud att återhämta sig, så jag har haft små attacker lite då och då och detta har ju påverkat mitt bloggande.
Passar på att skriva nu medan barnen sover, huvudet känns bra och solen steker här på balkongen! Så himla härligt! 
Blir till att traska ned till stranden med en varsin dajm strut bara de vaknat!
Vi laddar upp inför imorgon nu då det blir en massa massa pappa-mys! ;) Du är nu en efterlängtad karl vill jag lova! 
Under veckan här blir det till att skriva kontrakt på vårat nya boende. Ska bli nice med lägenhet faktiskt! Kommer säkert sakna möjligheten till alla terrasser och allt omkring.
Men där kommer bli mys också, när man kan krypa upp i soffan med ett glas (möjligen) vin, tända ljus och slippa vara nervös för dessa möss.
Nej, nu ska jag fortsätta njuta av solen!
Ha de gött!
 
Kramar

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-05 16:45:09

Du får maila er nya adress till mig så julkortet inte hamnar fel :-)

Postat av: Catharina

Publicerad 2013-11-06 12:07:59

Ååå låter ju hur underbart som helst! 😃 här har regnet öst ner, grått o svart, nu har de kommit lite snö, solen skiner o ngn minusgrad, blev ljusare men det låter bra mycket mysigare med sol, strand o glass 😄 ha de superbra och hoppas du slipper huvudvärken nu på ett par år 😉 sola för mig med, så hörs vi mera 😎

Svar: Ja sol, strand & glass är inte fel! Trist med grått och regn! Saknir det inte det minsta! Migränen får vi hoppas håller sig borta ett tag efter detta nu verkligen! Tack det samma! :)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela