Nu är drömmen verklighet!

Mariposario de Benalmadena!

Publicerad 2013-11-26 09:37:41 i Allmänt,

Det är tisdag och solen skiner över Fuengirola! Härligt!! För oss blir det en tur ut på marknaden för att inhandla en massa härlig frukt och grönsaker! 
Motivation fanns så idag blev det lite träning innan barnen slog upp de blå! Ska bli ordning på detta nu!
Elina blev som jag trodde jätteglad när jag berättade vad vi skulle göra idag! Inte marknaden då utan Mariposario de Benalmadena (fjärilsparken)!!
Kameran laddad så ikväll kommer det förhoppningsvis upp en och annan bild från besöket där! :)
Hoppas ni alla får en underbar dag för det ska minsann vi ha!
 
Kram 

Kommentarer

Postat av: Catharina

Publicerad 2013-11-26 19:24:01

Låter underbart, har ni varmt o skönt än? Ja allt ä ju skönare än i Svedala nu : ) å grattis i efterskott! Jag längtar sååå mycket till att åka ner till palmer o sol o titta runt lite ha de gott / Catharina

Svar: Ligger väl på cirka 17, 18 plus så det är skönt. Visst, vi behöver byxor och tröjor men det är ju mycke mycke bättre än overaller och täckjackor! ;) Vissa springer omkring i shorts och andra i bikini på stranden så... :) Ha de bra!
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela