Nu är drömmen verklighet!

Lite träning...

Publicerad 2013-11-30 22:22:20 i Träning,

Ja då mina två små troll vägrar sova så har de fått titta på Pippi Långstrump och gör fortfarande. Jag själv tog tag i mig själv och gjorde mig ett litet träningspass här hemma. Har varken vikter eller tid till att springa på gym just nu så det är såhär det får bli. Får se om jag orkar mig upp ur sängen de kommande dagarna...;)
 
Ikväll blev det:
*Plankan 1 min x 3
*Crunch 20 x 3
*Cykelsparkar 1 min
*Scissor Kicks 30 sek
*Armhävningar på knä 10 x 3, varvat med uppåt kickar 20 x 3 på varje ben (stående på alla fyra och sparkar uppåt)
 
Saknar dock vikterna (EZ-dumbbells) och träningsbänken!
Tror inte karln min är särskilt sugen på att lasta med det i bagaget hit bara...;)
 
Nej nu får det bli kudden!
 
Hoppas ni alla får en fortsatt grym lördag kväll!
 
Kram!

Kommentarer

Postat av: Steffo

Publicerad 2013-11-30 23:04:24

Ehhhhh bliiir bra dä !

Svar: Om dä blir!!! :))
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela