Nu är drömmen verklighet!

Lite nytt till fötterna!

Publicerad 2013-11-23 00:58:46 i Allmänt,

Nu har det varit en lååång paus från bloggen då vi haft lite släkt på besök och brist på nät i huset. Nu är vi tillbaka i lägenheten med internet så nu kör vi!
Veckan som gått har varit jättekul! Vi har härjat runt på marknader, shoppat på centret, firat systerson 23 år, firat mig 30 år, ätit gott, lekt, gått på zoo och varit  till Gibraltar!
Idag åkte alla hem! Trist, men samtidigt så tror jag att det blir slitsamt för alla om man skulle bo så uppå varann för länge.
Vi har fixat lite i huset idag och shoppat lite nya skor till mig och barnen. De flesta som bor omkring här går ju i lite grövre skor så det fick det bli även för oss! Bort med flip-flopsen en stund nu!
 
 
Mammans!
 
 
Elinas!
 
 
Edvins!
 
Gillade dessa Nike-skor skarpt!! Härligt med skarpa färger och lätta som fjädrar är dom också! Inköpta på Deichmann.
Mammans är inköpta på Psyco på Miramar köpcenter.
 
Alla nöjda och glada! Pappan köpte sig mystofflor han så även han är nöjd..;)
 
Alla ligger och sover nu och själv sitter jag och mår illa. Får hoppas det beror på att man kastade i sig chips & dip förut. Vill inte bli sjuk inte!
Till morgonen ska jag ta mig tid att lägga upp lite bilder från den gångna veckan så då får ni hålla utkik!
 
Nu ska även jag trycka huvet i kudden!
 
Sov sött!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-23 19:46:52

Hoppas få se hur blommorna såg ut :-) Om de liknande beställningsbilden. Gillar dina grova kängor förresten :-)

Svar: Tog dessvärre ingen bild på håll men du får en liten glimt iaf! De var jättejättefina!! Tusen tack återigen!!! Ja men visst var de snygga! Saknar dock mina converse så karln får nog plocka med dom också. Kan ju inte ränna i kängor hela tiden inte...;)
Kimmi

Postat av: Albin

Publicerad 2013-11-25 18:29:27

Hej Kimmi !
Vi på Gjuteriet har en önskan .Om du kunde lägga upp några kort på Stefan. Det skulle förgylla våran dag ;)

Svar: Han fastna dessvärre inte på bild! ;)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela