Nu är drömmen verklighet!

Kusinmys & överraskning!

Publicerad 2013-11-23 22:56:26 i Allmänt,

Veckan som gick var fartfylld då vi hade min syster med familj här på besök och min käre far!
Var fantastiskt kul att ha alla här och få umgås så intensivt. Elina har ju blivit tuffare på senare tid så de större kusinerna som hon tidigare varit extremt blyg och orolig för är numera hennes idoler! Edvin mjuknade också så det var absolut inga problem! En lyckad vecka med massa kusinmys! ;)
Lovade att lägga ut bilder, så här kommer dom...
 
 
Min fina tårta!
 
 
Underbart blommogram från en underbar vän! Tusen tack Therese med familj!
Jakten på "Pizza Hut" i Gibraltar!
 
Det var ju liite högt...
 
...och vääldigt blåsigt!!
 
Lite apor!
 

Vandring upp mot linbanan...tror av någon anledning att Elina är lite stolt här...;)
 
På väg ner! Aningen svajigt i vinden...:/
 
 
 
Idag har vi nästan tömt huset på vårt, städat nya boendet och mumsat lördagsgodis!
 
Mmmm..blev till att prova lite olika Lindor-kulor!
 
Favoriten blev den brunfärgade som innehöll hackade nötter! Mumma!
 
Fick mig även en överraskning av älsklingen förut när jag kom till bilen...en röd ros och en present! Då han precis anlände på min fördelsedag och det var lite rörigt med folk överallt och vi skulle hit & dit så fick jag min 30 års present idag istället...;)
Och oj vad glad jag blev!!
 
Tack älskling!
 
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg!! 
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-24 20:35:35

Vad kul! Och vad häftigt att besöka Gibraltar :-D Härligt att blommorna kom fram också :-)

Svar: Ja fast det hade nog varit häftigare om det vore varmare...;) Brr... Ja det ringde en spanjor och prata på kass engelska om nåt paket med blommor som kommit till nya boendet. Begav mig dit bra nyfiken och portiern kunde inte ETT ORD engelska så....tur google translate finns!! Så jag fick dom till slut...;))
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-25 16:59:45

Svar: Tycker det är lite konstigt att de inte kan engelska :-) Vet att filmer och så dubbas och de har väl engelska som endast tillval och inte obligatoriskt i skolan... men undrar varför det är så? Det blir så mycket lättare att ta sig runt i världen och prata med alla möjliga människor om de kan engelska :-)

Svar: Ja det är lite rart måste jag säga. För mig känns det som en självklarhet att kunna engelska nästan...:) Får forska i detta! ;)
Kimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela