Nu är drömmen verklighet!

Galen liten kille! :/

Publicerad 2013-11-17 00:26:40 i Allmänt,

Dagarna går fort nu när man har besök!  Barnen leker och härjar mest hela dagarna och måste även säga att det har blivit mycket svalare. Nu känner man sig verkligen i behov av varmare kläder!  Åtminstone i skugga, morgnar och kvällar när man är ute! Imorse när vi gick upp låg tempen på +16. Brr... Blir till att inhandla mer höstiga kläder nu minsann! ;) men det är bara kul. Lite trött på att ränna omkring i kjol och linne faktiskt. Blir skönt med byxor och tröja ! Dagen idag har spenderats på stranden, vid lekplatsen och en tur vid köpcentret.  Men det blev en kort tur eftersom Edvin fick ett utbrott som hette Duga! Jösses! Gick inte att lugna på något sätt och vis. Värsta jag sett. Och han är stark den lille rackarn också. Jag och syster fick hjälpas åt för att försöka få ner honom i vagnen....helt sjukt! Såå, det vara bara ut ur centret och hem! Någon som känner igen situationen?! Känns hopplöst får jag nog lov att erkänna . För övrigt bara myser vi! Blir lite glest mellan inläggen men det beror mest på att jag föredrar att blogga via datorn och varken den eller internet existerar i detta hus nu. Nu ska här sovas!  Kram

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-17 15:40:43

Jajamen, det har varit några sådana utbrott här :-) Fast det var innan Connor fyllde 2 år som han hade sådana totala freakouts. Han kan fortfarande trotsa, men inte på det viset.

Svar: Okej, Edvin rör sig ju mot 2 nu han så de e väl normalt för åldern då...;) uff...
Kimmi

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-23 13:10:58

Svar: Ja, viljan är otroligt stark på de små :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela