Nu är drömmen verklighet!

Bok-brist!

Publicerad 2013-11-06 21:16:50 i Allmänt,

Idag kom herren i stugan hem och vi alla är nöjda & glada! Sköönt med avlastning! Båda blir som frimärken på honom när han varit borta en vecka så då kan jag sitta för mig själv och pusta ut en stund. 
Det har mest gått i mys!
Sol, värme, glass och...ja ni vet...;)
Blir sängen för oss alla nu snart och upp och iväg med tåget till Los Boliches och skriva kontrakt imorgon. Får kanske ta en tur inom en butik där som jag hört ska ha lite svenska böcker också...
Har bara med två böcker till barnen "Ludde Nyfiken" & "Valpen Prick" och de kan vi snart alla utantill!! Vill ha mera sagoböcker NU!
Mysigaste stunden under dagen måste jag nog säga är när man ligger med barnen på var sida och läser. De slappnar av och är alldeles insjunkna i berättelserna! Härligt! Sedan somnar vi så skönt, så skönt...
 
Ha en fin kväll!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela