Nu är drömmen verklighet!

Benalmadena och Paloma parken!

Publicerad 2013-11-01 22:09:00 i Allmänt, Upplevelser,

Efter att ha blivit rekommenderade denna park nyligen så var vi tvungna att kolla in den ganska snart kände jag, ja redan idag blev det!
En taxi fick föra oss till denna härliga park! Jättemysig med stora grönområden, djur här & där, restauranger och lekplats. Där gick att hyra någon slags familjecykel som verkade jättekul, men tveksam till att man skulle orka trampa med den i alla uppförsbackar...;)
Jakten på kaninerna började...
Vi stötte på ett vackert vattenfall, getabock, struts, påfåglar, hönor....men inga kaniner....
Ja vi gick och strosade bland alla groteskt stora kaktusar, klättrade i träd, kollade in fontäner och fullständigt njöt av det vackra vädret!
Avslutade lite halvsura med ett besök i restaurangen då vi alla blir så himla irriterade när vi är hungriga, och vet ni vad vi såg?!
Jo en kanin!! Att äta gick ju sådär smidigt när den dök upp, men söt var den!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det är som det brukar, datorn är inte på min sida och kände inte för att bjuda på fler bilder än såhär så nu hoppar jag i säng! MacBookAir ja...pfft! 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-01 22:24:16

Jag vägrar Apple-produkter helt och hållet. De har en del fördelar förstås, men för mig personligen passar de verkligen inte :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela