Nu är drömmen verklighet!

Baka baka liten kaka...;)

Publicerad 2013-11-07 22:28:00 i Allmänt, Mat & dryck,

Härliga torsdag! Kanonväder och kontrakt påskrivet, så nu är det bara att flytta in i lägenheten. En trevlig och tillmötesgående fransyska är det vi ska hyra utav. Hon hade dock försökt "fräscha till" luften i samtliga rum med DKNY (green apple), vilket triggade igång min migrän..sååå...ner med ett piller fort som busen!
Köket är verkligen låångt ifrån fantastiskt i denna lägenhet, men guud vad jag känner att jag vill baka när vi flyttar dit!! Längesedan det blev ett bak nu så det ska bli så himla kuul! :)
Knäckiga kokosrutor och chokladfudge"tårta" är nog det som ska göras allra först! 
Får nog hoppas på fikagäster så man slipper "dutta" i sig allt själv! ;)
Butiken med svenska böcker fick sig inget besök av oss idag, men däremot ett bageri där vi fick med oss lite efterlängtade frallor. Luftiga och frasiga frallor är allt bra gott ibland.
Jag tänker inte berömma spanien för gott bröd inte...Längesedan man åt en smörgås nu och smör har jag inte använt sedan vi bodde i Sverige! 
Finns det inte bregott så kan det kvitta!
Nu ropar kudden!
 
Natti på er!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Steff

Publicerad 2013-11-08 23:14:49

Varå har ni 2 bostäder nu under November?????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela