Nu är drömmen verklighet!

Tisdag & sådär trist mysväder!

Publicerad 2013-12-17 22:01:18 i Familj,

Ja nu är det ÄNTLIGEN tisdag och inatt anländer min syster med barn och karl! Har plockat och grejat och bäddat här & där så nu är det i fint skick tills morgonen då ångvälten vaknar till liv! ;)
Har plockat undan ett antal gånger men lik förbaskat så är någon där och drar ut...:) 
Vädret har idag varit riktigt grått, troligtvis den gråaste dag vi haft sedan september! Regnat en skvätt och varit sådär rått..
Hoppas på bättre imorgon! Då kommer ju även min karl hem, så det ska bli riktigt skönt. Mysigt framförallt! Han har ju även med sig en "Phil & Teds" barnvagn också med syskonsits! Kan nog inte beskriva i ord hur skönt det ska bli att få köra den!!
Långpromenader ska det minsann bli nu igen!!!
Elina vill ju väldigt gärna åka när hon ser att Edvin sitter och myser i vagnen, så nu ska hon få det! Hon längtar hon också kan jag säga.
Har idag varit och inhandlat lite till julgodiset som ska göras. Det enda jag har bestämt att vi ska göra är chokladfudge och knäck! Lär få bli dubbel sats av knäcken för jag är verkligen galen i det!
 
Ja, nu sitter jag här med en pepsi max, tända ljus, granen & stjärnan lyser och allt är i sin ordning. Barnen sover, trots att Elina hellre skulle velat sitta och invänta kusinerna förstås...hon skulle väckas så hon kunde hälsa på dom, men vi får nog se hur det blir med den saken...;)
 
Hoppas att ni får en fortsatt mysig kväll!
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela