Nu är drömmen verklighet!

Strandhäng & julmarknad!

Publicerad 2013-12-13 22:54:50 i Familj,

Ja fredag är det idag! Dagarna går i hisnande fart tycker jag! Äntligen snart Onsdag och den arbetande karln får en veckas "ledigt" med oss...och syster med familj! ;) Blir nog en lugn vecka...not!
 
Idag har vi varit nere på stranden och lekt. Elina har fått sig en norsk killkompis som hon leker väldigt bra med. Hon blev alldeles överlycklig sist när hon märkte att han pratade så att hon förstod!
Fullt ös på stranden hela dagen med andra ord och ganska soligt & varmt har det varit också måste jag säga.
 
Det var även julmarknad på svenska skolan idag som vi passade på att gå på. Kostade 1€ per person och väl där inne kunde man äta julbord, fika och köpa julgodis. 
Det blev en mysig kväll med dans kring granen, luciatåg och sitta i tomtens knä och få "gottis-strut". 
Totalt utsliten med en tår i ögat så ville gumman gå hem. Tur att vi bor rätt över gatan bara!
Själv sitter jag nu här med en påse knäck och njuter av tystnaden. Barnen däckade i stort sett med en gång. 
En härlig härlig dag i vårat lilla paradis!
 
Blev tyvärr inga bilder från julmarknaden då jag hade fullt upp med att hålla koll på mina små troll i vimlet...;)
 
Trevlig helg till er alla!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela