Nu är drömmen verklighet!

Sjukt!

Publicerad 2013-12-27 21:47:58 i Familj,

Sjukt var det här! Elina verkar ha fått nån ögoninflammation och är nu även kass i magen. Edvin verkar något bättre från febern men hostar nåt så fruktansvärt! Ja detta var helt klart en prövning när man själv är genomförkyld och i stort sett konstant går med huvudvärk!
Vädret går inte att klaga på! Sol och klarblå himmel. Har känts som en härligt ljummen vårdag. Fantastiskt!
Blev en tur till svensk-butiken för att inhandla falukorv. Gumman gick hem med ett leende på läpparna. Den damen älskar falukorv!
Blev efter det en tur ut så hon fick åka lite kana och så.. Lillkillen somnade i vagnen helt utmattad han. Hon orkade inte så länge och inte jag heller så vi gick och köpte oss lite välförtjänt fredagsmys och hem till soffan! :)
Fast jag är ju inte den som tar det lugnt trots att snoret forsar, huvudvärken gör så man ser i kors och orken egentligen tryter. Nej jag kämpar emot och dammsuger hela lägenheten, tvättar 2 maskiner och diskar och plockar. Men nu så! Nu blir det inget mer för idag. Hoppas lillen där inne orkar sova oavbrutet. Gumman ligger bredvid mig och väntar på att jag ska bli färdig så vi kan mysa innan vi intar kuddarna! Bäst att sluta!!!
 
Ha en trevlig helg alla!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela