Nu är drömmen verklighet!

Lite från veckan...

Publicerad 2013-12-26 22:00:55 i Allmänt,

Usch för en trist dag! Så himla tråkigt att sitta inne när solen skiner och alla egentligen bara vill ut. Men ingen av oss orkar.
Gumman har varit bättre idag med sitt öra men lillgrabben är fortsatt väldigt febrig,hängig och mammig...:/
Känns såhär jobbigt tomt nu igen. Saknar älsklingen så man vill bara krypa ihop i ett hörn och gråta...tufft när man känner så och samtidigt är sjuk och inte orkar vara ute och aktivera oss. Tänker lite mer och tiden går allt för sakta!
Men imorgon får vi allt hoppas att vi är aningen piggare. Blir galna alla tre här om vi ska vara inne en dag till! 
Sitter med en härlig förkylningshuvudvärk så jag blir inte långrandig här ikväll. Bjussar på lite bilder av den gångna veckan! ;)
 
Fann mig en båt i Marbella! ;) Tomten struntade dock fullständigt i min önskelista i år...
 
Jag kör en "Alva-pose"
 
Kusinerna i Mijas!
 
Här görs go-saker!
 
Varma nyfriterade chips i pappstrutar köpte vi oss...mums!
 
Blev julafton här också med både klappar & svensk julmat!
 
Och där orka jag inte bråka med datorn mervad gäller uppladdning av bilder eftersom båda barnen vaknade och grät. Edvin med feber och Elina mardrömmar. Bums i säng för mig! 
 
Natti alla!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kimmi

Följ vår familjs äventyr i Spanien!

Maila mig

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela